Transport gratuit pentru comenzile expediate în România.

Livrare si Retur

LIVRAREA



1.Unde livrează www.sofiaman.ro?


Împreună cu partenerii noștri de logistică putem livra produsele comandate de tine în orice țară din lume.


2.Care sunt costurile de expediere?


Toate livrările în Romania sunt gratuite indiferent de valoarea comenzii.

Pentru costurile de livrare în celelalte țări te rugăm să consulți tabelul de mai jos:

Destinație

Taxe livrare

Valoare


Europa

Transport gratuit

> 150 EUR

10 EUR

< 150 EUR

USA+Canada

15 EUR

Indiferent de valoare

Restul lumii

25 EUR

Indiferent de valoare


Costurile de expediție nu se vor returna în cazul retururilor.



Costuri suplimentare posibile


Împreună cu colaboratorii noștri încercăm să minimizăm costurile de livrare. Costul de transport cuprinde livrarea coletului până la adresa de destinație. Însă, în funcție de țara de destinație, pot să apară diverse alte costuri după cum urmează:

- pentru livrările în Uniunea Europeană nu se percep taxe suplimentare. Toate taxele sunt incluse.

- pentru celelalte țări se pot percepe taxe suplimentare în funcție de sistemul vamal al fiecărei țări în parte. Acestea sunt determinate de autoritățile vamale și sunt plătibile de destinatar în momentul livrării coletului.

3.Cine livrează coletul?

Pe teritoriul României coletul va fi livrat de unul dintre partenerii noștri locali: Cargus, GLS.

Pe plan internațional vei beneficia de serviciile DHL.


4.Cât durează livrarea comenzii?

În general pregătim comenzile pentru expediere în interval de 1 sau 2 zile lucrătoare de la recepția acestora.

Pentru livrare te rugăm să iei în considerație următorii timpi în funcție de țara de destinație:

- în România: 1-2 zile lucrătoare de la expedierea comenzii

- în UE: termenul de livrare este de cele mai multe ori de 3-4 zile lucrătoare, însă acesta se poate extinde până la 6-7 zile lucrătoare

- în celelalte țări: aproximativ 5-10 zile lucrătoare de la data expedierii.

Posibile întârzieri pot sa apară în funcție de diverse situații neprevăzute.

În situația puțin probabilă în care nu vei recepționa coletul în perioadele menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat la comenzi@sofiaman.ro sau la telefon +40758251577.


Te rugăm totuși să consideri că în timpul perioadelor foarte aglomerate (de sărbători sau de în perioadele cu extra reduceri) este posibilă prelungirea acestor timpi.


5.Cum pot urmări comanda?


Imediat ce comanda a fost expediată, vei primi un email de confirmare a expedierii și informații ce te vor ajuta să urmărești comanda.


6.Pot trimite comanda la altă adresă?


Dacă dorești să faci un cadou celor dragi sau pur și simplu dorești să îți livrăm coletul la o adresă diferită, ne ocupăm cu mare drag. În procesul de comandă ai posibilitatea de a introduce o altă adresă de livrare.

Te rugăm totuși să ții cont de faptul că în cazul unor comenzi din România cu livrare în orice altă țară nu vom putea oferi serviciul de plată cu ramburs.




RETURUL / SCHIMBUL


Dacă din orice motiv nu ești mulțumită/mulțumit de produsele achiziționate, poți returna produsele în ambalajul original, fără nicio explicație în termen de 30 de zile de la data recepției.

Te rugăm să folosești formularul de retur pe care îl găsești în colet. În cazul în care nu dorești să folosești un document printat te rugăm să completezi formularul de retur online.


În cazul în care dorești înlocuirea unui produs cu o altă mărime sau culoare, trimite-ne o informare la comenzi@sofiaman.ro. Vom verifica disponibilitatea noului produs și te vom informa imediat.

Pașii pentru schimbul de produse sunt:

- ambalează produsul original

- expediază produsul pe adresa noastră, împreună cu formularul de retur

- după recepția coletului, noi expediem noul produs


Atât în cazul retururilor, cât și a schimburilor de produse sunt acceptate doar produsele însoțite de etichete, în ambalajul original, fără urme de uzură și purtare.


Costurile de expediere și de reexpediere a coletelor cu retururi sau schimburi de produse sunt suportate de client. Totuși, din dorința de a veni în sprijinul tău, îți oferim posibilitatea de a returna/schimba produsele achiziționate doar în următoarele noastre magazine:

- Era Shopping Park Iași

- Iulius Mall Timișoara

- Mega Mall Bucuresti

- Moldova Center Iasi

- Park Lake Bucuresti

- VIVO! Cluj-Napoca

- Sun Plaza Bucuresti

- Targu-Neamt - magazin stradal

- Shopping City Targu Mures - Parter

- Promenada Sibiu - Etaj 1

- Cluj-Napoca - Magazin stradal

În cazul schimburilor, valoarea noului produs trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea produsului returnat.

În cazul produselor pentru care se constată defecte de fabricație, precum și a produselor expediate eronat, ne asumăm plata tuturor cheltuielilor de returnare și reexpediere a noilor produse.

În cazul retururilor, responsabilitatea mărfurilor cade în sarcina expeditorului până în momentul recepției acestora de către noi. Te rugăm să păstrezi orice dovadă de expediere a coletelor.


Contravaloarea produsului returnat se va achita exclusiv prin transfer bancar în maximum 14 zile calendaristice de la data returului. Nu se acceptă returnarea produsului cu ramburs.


În cazul achiziției utilizând un card cadou, valoarea cardului nu poate fi returnată. Însă această valoare poate fi folosită pentru orice achiziție viitoare.


Ne rezervăm dreptul de a refuza returul dacă produsul este deteriorat de către client sau returul este incomplet (de ex: nu returnăm bluze fără pantaloni în cazul seturilor de produse).


Articolele de lenjerie intimă nu sunt acceptate la retur sau schimb.


Produsele returnate se trimit la adresa: Sofiaman Impex Srl, Str. Ștefan cel Mare, nr. 341, loc. Tărgu Neamț, jud. Neamț, cod postal 615200, telefon: +40758251577

Pentru orice informații suplimentare legate de retururi sau schimburi de produse te rugăm să ne scrii la comenzi@sofiaman.ro



transport
Transport
gratuit

retur
30 zile
retur

world
Livrăm
oriunde în lume

garantie
2 ani
garanție
/* Selector Regiune sofiaman.com */ /* END */