Transport gratuit la toate comenzile pe teritoriul Romaniei.

Livrare si Retur

LIVRAREA



  1. Unde livreaza www.sofiaman.ro?


Impreuna cu partenerii nostri de logistica putem livra produsele comandate de tine in orice tara din lume.


  1. Care sunt costurile de expediere?


Toate livrarile in Romania sunt gratuite indiferent de valoarea comenzii.


Pentru costurile de livrare in celelalte tari te rugam sa consulti tabelul de mai jos:


Destinatie

Taxe livrare

Valoare


Europa

Transport gratuit

> 150 EUR

10 EUR

< 150 EUR

USA+Canada

15 EUR

Indiferent de valoare

Restul lumii

25 EUR

Indiferent de valoare

Costurile de expeditie nu se vor returna in cazul retururilor. 



Costuri suplimentare posibile


Impreuna cu colaboratorii nostri incercam sa minimizam costurile de livrare. Costul de transport cuprinde livrarea coletului pana la adresa de destinatie. Insa, in functie de tara de destinatie, pot sa apara diverse alte costuri dupa cum urmeaza:

  • pentru livrarile in Uniunea Europeana nu se percep taxe suplimentare. Toate taxele sunt incluse.

  • pentru celelalte tari se pot percepe taxe suplimentare in functie de sistemul vamal al fiecarei tari in parte. Acestea sunt determinate de autoritatile vamale si sunt platibile de destinatar in momentul livrarii coletului.


  1. Cine livreaza coletul?


Pe teritoriul Romaniei coletul va fi livrat de unul dintre partenerii nostri locali: Samday, Cargus, DPD.

Pe plan international vei beneficia de serviciile DHL.


  1. Cat dureaza livrarea comenzii?


In general pregatim comenzile pentru expediere in interval de 1 sau 2 zile de la receptia acestora.

Pentru livrare te rugam sa consideri urmatorii timpi in functie de tara de destinatie: 

  • in Romania: 1-2 zile de la expedierea comenzii

  • in UE: termenul de livrare este de cele mai multe ori de 3-4 zile, insa acesta se poate extinde pana la 6-7 zile lucratoare

  • in celelalte tari: aproximativ 5-10 zile lucratoare de la data expedierii. Posibile intarzieri pot sa apara in functie de diverse situatii neprevazute.


In situatia putin probabila in care nu vei receptiona coletul in perioadele mentionate mai sus, te rugam sa ne contactezi imediat la comenzi@sofiaman.ro sau la telefon +40758251577.  


Te rugam totusi sa consideri ca in timpul perioadelor foarte  aglomerate (de sarbatori sau de in perioadele cu extra reduceri) este posibila prelungirea acestor timpi.


  1. Cum pot urmari comanda?


Imediat ce comanda a fost expediata, vei primi un email de confirmare a expedierii si informatii ce te vor ajuta sa urmaresti comanda. 


  1. Pot trimite comanda la alta adresa?


Daca doresti sa faci un cadou celor dragi sau pur si simplu doresti sa iti livram coletul la o adresa diferita, ne ocupam cu mare drag. In procesul de comanda ai posibilitatea de a introduce o alta adresa de livrare.

Te rugam totusi sa tii cont de faptul ca in cazul unor comenzi din Romania cu livrare in orice alta tara nu vom putea oferi serviciul de plata cu ramburs. 




RETURUL / SCHIMBUL


Daca din orice motiv nu esti multumita/multumit de produsele achizitionate, poti returna produsele in ambalajul original, fara a nici o explicatie in termen de 30 de zile de la data receptiei. 

Te rugam sa folosesti formularul de retur pe care il gasesti in colet. In cazul in care nu doresti sa folosesti un document printat te rugam sa completezi formularul de retur online.


In cazul in care doresti inlocuirea unui produs cu o alta marime sau culoare, trimite-ne o informare la comenzi@sofiaman.ro . Vom verifica disponibilitatea noului produs si te vom informa imediat. 

Pasii pentru schimbul de produse sunt:

  • ambaleaza produsul original

  • expediaza produsul pe adresa noastra, impreuna cu formularul de retur

  • dupa receptia coletului, noi expediem noul produs


Atat in cazul retururilor cat si a schimburilor de produse sunt acceptate doar produsele insotite de etichete, in ambalajul original, fara urme de uzura si purtare.


Costurile de expediere si de reexpediere a coletelor cu retururi sau schimburi de produse sunt suportate de client. Totusi, din dorinta de veni in sprijinul tau, iti oferim posibilitatea de a returna/schimba produsele achizitionate doar in urmatoarele noastre magazine:

  • Era Shopping Park Iasi
  • Iulius Mall Timisoara
  • Mega Mall Bucuresti
  • Moldova Center Iasi
  • Park Lake Bucuresti
  • VIVO! Cluj-Napoca
  • Sun Plaza Bucuresti
  • Targu-Neamt - magazin stradal
  • Shopping City Targu Mures - Parter
  • Promenada Sibiu - Etaj 1
  • Cluj-Napoca - Magazin stradal

In cazul schimburilor valoarea noului produs trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea produsului returnat. 

In cazul produselor pentru care se constata defecte de fabricatie, precum si a produselor expediate eronat, ne asumam plata tuturor cheltuielilor de returnare si reexpediere a noilor produse. 

In cazul retururilor responsabilitatea marfurilor cade in sarcina expeditorului pana in momentul receptiei acestora de catre noi. Te rugam sa pastrezi orice dovada de expediere a coletelor.


Contravaloarea produsului returnat se va achita exclusiv prin transfer bancar in maximum 14 zile calendaristice de la data returului. Nu se accepta returnarea produsului cu ramburs. 


In cazul achizitiei utilizand un card cadou, valoarea cardului nu poate fi returnata. Insa aceasta valoare poate fi folosita pentru orice achizitie viitoare.


Ne rezervam dreptul de a refuza returul daca produsul este deteriorat de catre client sau returul este incomplet (de ex: nu returnam bluze fara pantaloni in cazul seturilor de produse). 


Articolele de lenjerie intima nu sunt acceptate la retur sau schimb.


Produsele returnate se trimit la adresa: Sofiaman Impex Srl, Str. Stefan cel Mare, nr. 341, loc. Targu Neamt, jud. Neamt, cod postal 615200, telefon: +40758251577.

 

Pentru orice informatii suplimentare legate de retururi sau schimburi de produse te rugam sa ne scrii la comenzi@sofiaman.ro