Transport gratuit pentru comenzile expediate în România.

Întrebări Frecvente

1. Cum pot căuta un anumit produs în magazinul online?

Pentru a căuta un produs, te rugăm să folosești modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introdu informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, ți se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.


2. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.


3. Cum să returnez sau sa schimb un articol cumpărat online?

Ai la dispoziție maximum 30 de zile de la primirea comenzii pentru a solicita rambursarea (articolele trebuie să fie în stare perfectă, fără urme de purtare și să fie etichetate). Returul se poate face la sediul Sofiaman Impex SRL Tg Neamț, Str. Ștefan cel Mare 341, Jud. Neamț sau la următoarele noastre magazine din:

-Era Shopping Park Iași

-Moldova Center Iași

-Iulius Mall Timișoara

-Timișoara - magazin stradal

-Mega Mall București

-Park Lake București

-Sun Plaza București

-VIVO! Cluj-Napoca

-Cluj-Napoca - magazin stradal

-Shopping City Suceava

-Targu-Neamț - magazin stradal

-Piatra Neamț - magazin stradal

-Shopping City Târgu Mureș - Parter

-Promenada Sibiu - Etaj 1

-Bacău - magazin stradal

-Brașov - magazin stradal

Produsul trebuie însoțit de factură și formularul de retur completat. Nu se fac schimburi sau retururi ale produselor achiziționate online la Fashion House Outlet din Pallady și din Militari București.


4. Când îmi voi primi banii inapoi?

În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 15 zile calendaristice de la data recepționării produselor, prin virament bancar. Nu acceptăm să ne expediezi coletul cu plata ramburs.


5. Produsele primite sunt incorecte sau deteriorate. Cum să procedez?

Dacă ai primit un produs cu defecte sau diferit de cel comandat, îți vom rambursa contravaloarea produsului respectiv și costul transportului imediat ce primim produsul în depozitele noastre și verificăm starea acestuia.


6. Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.


7. Doresc sa obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, te rugăm să ne contactezi la adresa de email indicată pe site sau apelând la serviciul Relații cu Clienții. (0747.089.458)


8. Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu îți amintești parola contului, te rugăm să folosești opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.


9. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, te rugăm să te autentifici în cont și să accesezi apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.


10. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este necesar să creezi un cont de utilizator.


11. Pot modifica o comandă lansata?

În cazul în care dorești să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi prin email sau folosind formularul de contact de pe site. Te rugăm să precizezi și ID-ul comenzii, pe care îl poți regăsi în secțiunea Stadiu comandă.


12. Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Poți consulta secțiunea Istoric comenzi efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comandă.


13. Cum să folosesc un cod promoțional/voucher pe site?

În cazul în care ai un cod promoțional sau un voucher îl poți folosi în momentul când dorești să plasezi comanda în secțiunea Aplică un voucher.


14. Care sunt tipurile de livrare?

Livrarea se face standard prin Urgent Cargus. Mai multe informații despre livrări găsești în secțiunea Livrări și returnări.


15. Cum pot anula comanda?

Poți anula comanda prin email sau sunând la Serviciul de relații cu clienții.


16. Nu găsesc mărimea potrivită la produsul dorit. Cum procedez?

În cazul în care nu gasești disponibilă mărimea ta, te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email, iar noi, îți vom răspunde în cel mai scurt timp.


17. Produselele Sofiaman se pot livra și în afara României?

Livrăm și in afara Romaniei, folosind serviciile DHL.



transport
Transport
gratuit

retur
30 zile
retur

world
Livrăm
oriunde în lume

garantie
2 ani
garanție
/* Selector Regiune sofiaman.com */ /* END */