Întrebări frecvente
Comanda
Este foarte simplu să faci o comandă pe magazinul online Sofiaman. Trebuie doar să urmezi acești pași:
1.Alege categoria dorită.
2.Accesează produsul/produsele care te interesează și apasă pe fotografie pentru a o mări și pentru a vedea fiecare detaliu al produsului.
3.În momentul în care ai găsit un produs pe care dorești să îl achiziționezi, apasă pe butonul Adaugă în coș. Produsul va fi automat adăugat în coșul tău și vei putea continua navigarea în magazinul online fără probleme. Folosind opțiunea de vizualizare a Coșului de cumpărături, vei putea face modificări la cantitățile pe care dorești să le achiziționezi sau să renunți la unul, mai multe sau la toate produsele din coș.
4.Pentru a te întoarce din nou la site și a adauga alte produse în coș, acționează butonul Continuă cumpărăturile.
5.Pentru a finaliza comanda, apasă pe butonul Trimite comanda. În cazul în care ești client nou, va trebui să îți creezi mai întâi un cont de utilizator, completând formularul de înregistrare prezent în pagină. Acest proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, după care vei putea finaliza comanda.
6.În cazul în care informațiile pentru plată sunt diferite de informațiile pentru expediere, selectează opțiunea Completează o nouă adresă pentru plată și introdu informațiile necesare.
7.Pentru a plasa comanda, selectează metoda de plată pe care o preferi și folosește câmpul Comentarii comandă, care îți permite să trimiți eventuale informații suplimentare. După ce te-ai asigurat că ești de acord cu Termenii și Condițiile practicate, apasă butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul următor.
8.În funcție de caracteristicile comenzii tale și de opțiunile disponibile, este posibil să ți se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Vei putea vizualiza valoarea costurilor de livrare înainte de finalizarea comenzii.
9.La finalizarea comenzii, vei primi un email de confirmare.
10.Poți verifica oricând starea comenzilor intrând în Contul tău, în secțiunea Comenzile mele - Vezi istoricul comenzilor.
11.Pentru a te informa în cât timp va fi livrată comanda ta accesează secțiunea Livrări și Returnări.
Trebuie neapărat să-mi fac cont?
Nu. Se poate comanda și fără cont. Te sfătuim totuși să îți faci cont, pentru a vedea istoricul comenzilor tale, pentru a fi la curent cu primul noutățile noastre sau pentru a beneficia de anumite programe și campanii speciale pentru clienții noștri care au cont.
Nu găsesc un anumit produs sau o anumită mărime. Cum procedez?
Dacă nu găsești produsul preferat sau mărimea dorită, ne poți contacta oricând la adresa de email comenzi@sofiaman.ro, numărul de telefon: 0758.251.577, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link). Dacă îl mai găsim la unul din magazinele noastre fizice, îl vom aduce la depozitul nostru și de aici va pleca spre tine.
Ce mărime ar trebui să comand?
Poți consulta tabelul de mărimi. dând click pe linkul aflat ….. (de vazut exact unde va fi pe pagina noua de produs). Pentru informații suplimentare, poți să ne contactezi fie pe adresa de email comenzi@sofiaman.ro, numărul de telefon: 0758.251.577, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link).
Pot proba produsele de pe site?
În limita stocului disponibil, poți proba produsele la unul din magazinele noastre fizice (link spre pagina).
Pot anula comanda?
Înțelegem perfect, oricine se poate răzgândi! Dacă produsele nu au fost deja expediate, contactează-ne pe adresa de email comenzi@sofiaman.ro, numărul de telefon: 0758.251.577, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link).
Dacă au fost expediate, poți refuza primirea coletului.
Comanda poate fi modificată?
Contactează-ne pe adresa de email comenzi@sofiaman.ro, numărul de telefon: 0758.251.577, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link) pentru a face modificările dorite.
În caz că ai făcut deja plata pe card, este posibil fie să vă cerem (printr-un link de plată sau ramburs), fie să vă returnăm o diferență de plată (în contul tău).. În cazul livrărilor prin ramburs, curierul va cere noua sumă, dacă este cazul.
Dacă vreau să vorbesc cu cineva, cu cine iau legătura?
Poți să ne contactezi la 0758.251.577, la adresa de email comenzi@sofiaman.ro, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link). Vei primi răspuns în aceeași zi, dacă ne contactezi de Luni până Vineri, între orele 8:00-16:30, sau a doua zi, după aceste ore. La mesajele trimise de Vineri după ora 16:30 până Duminică seara, vom răspunde Luni.
Am un voucher. Cum îl folosesc?
Dacă ai un voucher, verifică mai întâi perioada sa de valabilitate. Îl poți introduce în pagina de checkout în câmpul „Codului voucherului”, După ce apeși pe butonul APLICĂ VOUCHER, suma corespunzătoare acestuia va fi scăzută din comanda totală.
Pot cumpăra un card cadou să-l ofer cuiva drag?
Bineînțeles. Poți cumpăra un card cadou de AICI(link). Cardul comandat de pe site-ul nostru este exclusiv virtual și poate fi plătit doar cu cardul bancar. Codul cardului va ajunge prin email la cel drag, care-l poate folosi doar în magazinul nostru online.
Cardurile fizice se pot cumpăra din magazinele noastre fizice și pot fi folosite doar acolo.
Am primit un card cadou. Cum îl folosesc?
Dacă ai primit un email cu codul cardului cadou, atunci îl poți folosi doar în magazinul nostru online. Îl poți introduce în pagina de checkout în câmpul Codul cardului cadou. După ce apeși butonul APLICĂ CARD CADOU, suma corespunzătoare acestuia va fi scăzută din comanda totală. Informații suplimentare vei găsi în pagina de CARD CADOU (link)
Vreau să transmit niște instrucțiuni suplimentare în legătură cu comanda. Cum procedez?
Orice alte instrucțiuni, comentarii sau mesaje le poți scrie în secțiunea de Comentarii din pagina de checkout. Noi vom face tot posibilul să ținem cont de ele.
Doresc împachetare cadou. Este posibil?
Da. Oferim acest serviciu contracost. Bifați căsuța „Doresc împachetare cadou” (sau ce alt text este) de sub … (locul unde se gaseste in pagina de site).
Livrarea
Aici găsești toate informațiile de livrarea comenzii tale.
Unde livrează www.sofiaman.ro?
Împreună cu partenerii noștri de logistică putem livra produsele comandate de tine în orice țară din lume.
Care sunt costurile de expediere?
Toate livrările în Romania sunt gratuite indiferent de valoarea comenzii.
Costurile de expediție nu se vor returna în cazul retururilor.
Cine livrează coletul?
Pe teritoriul României coletul va fi livrat de unul dintre partenerii noștri locali: Cargus, GLS, Fan Courier.
Cât durează livrarea comenzii?
În general pregătim comenzile pentru expediere în interval de 1 sau 2 zile lucrătoare de la recepția acestora.
Pentru livrare te rugăm să iei în considerare 1-2 zile lucrătoare de la expedierea comenzii:
Posibile întârzieri pot sa apară în funcție de diverse situații neprevăzute.
În situația puțin probabilă în care nu vei recepționa coletul în perioadele menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat la comenzi@sofiaman.ro sau la telefon +40758251577.
Te rugăm totuși să consideri că în timpul perioadelor foarte aglomerate (de sărbători sau de în perioadele cu extra reduceri) este posibilă prelungirea acestor timpi.
Cum pot urmări comanda?
Imediat ce comanda a fost expediată, vei primi un email de confirmare a expedierii și informații ce te vor ajuta să urmărești comanda.
Pot trimite comanda la altă adresă?
Dacă dorești să faci un cadou celor dragi sau pur și simplu dorești să îți livrăm coletul la o adresă diferită, ne ocupăm cu mare drag. În procesul de comandă ai posibilitatea de a introduce o altă adresă de livrare.
Te rugăm totuși să ții cont de faptul că în cazul unor comenzi din România cu livrare în orice altă țară nu vom putea oferi serviciul de plată cu ramburs.
Am primit un produs defect sau incorect. Cum procedez?
Ia legătura cu noi la 0758.251.577, la adresa de email comenzi@sofiaman.ro, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link). Dacă ai primit un produs cu defecte sau diferit de cel comandat, îți vom rambursa contravaloarea produsului respectiv și costul transportului sau îți vom trimite un nou produs, în limita stocului disponibil, (în cazul produsului defect) sau produsul corect (în cazul produsului expediat eronat) imediat ce primim produsul în depozitele noastre și verificăm starea acestuia. În plus, tot noi ne vom ocupa de ridicarea produsului de la adresa dumneavoastră.
Coletul meu a fost distrus, furat sau pierdut. Ce fac?
Dacă, din nefericire, se întâmplă așa ceva, te rugăm să depui o plângere la serviciul de curierat respectiv, apoi să ne anunți și pe noi la 0758.251.577, la adresa de email comenzi@sofiaman.ro, prin serviciul de chat din site sau formularul de contact aflat aici (link). Împreună vom face toate demersurile necesare pentru remedierea acestei situații.
Plata
Aici găsești toate informațiile referitoare la modalitățile de plată.
Care sunt metodele de plată?
Acceptăm următoarele metode de plată:
1. Plata cash, prin ramburs la curier. Dacă preferi să plătești contravaloarea comenzii atunci când comanda este livrată la adresa de domiciliu, selectează metoda Plată prin ramburs și dă click pe „Confirmă plata“.
2. Plata prin card de debit sau credit. Dacă selectați această metodă, veți fi redirecționat spre pagina procesatorului nostru de plăți unde vă veți putea introduce toate datele necesare pentru efectuare plății.
De ce este respins cardul meu?
Cardul tău poate fi respins din unul dintre următoarele motive:
- Cardul tău ar putea fi expirat. Asigură-te că acesta nu este expirat.
- Cardul ar fi putut atinge limita. Verifică la bancă dacă nu este depășită suma permisă pentru cumpărăturile efectuate cu cardul.
- Datele introduse pot fi greșite. Verifică dacă datele au fost introduse corect în toate câmpurile.
Retur și Schimb
Aici ai toate informațiile despre returul și schimbul de produse.
În câte zile pot returna un produs?
Dacă din orice motiv nu ești mulțumită/mulțumit de produsele achiziționate, poți returna produsele în ambalajul original, fără nicio explicație în termen de 30 de zile de la data recepției.
Sunt acceptate doar produsele însoțite de etichete, în ambalajul original, fără urme de uzură și purtare.
Pot înlocui un produs cu altă mărime sau culoare?
În cazul în care dorești înlocuirea unui produs cu o altă mărime sau culoare, trimite-ne o informare la comenzi@sofiaman.ro. Vom verifica disponibilitatea noului produs și te vom informa imediat.
Pașii pentru schimbul de produse sunt:
- ambalează produsul original
- expediază produsul pe adresa noastră, împreună cu formularul de retur
- după recepția coletului, noi expediem noul produs.
Sunt acceptate doar produsele însoțite de etichete, în ambalajul original, fără urme de uzură și purtare.
Internațional
Aici ai informații despre comenzile expediate în străinătate
Care sunt costurile de livrare pentru alte țări decât România?
Pentru tările din Europa, transportul este 10 EUR pentru comenzi mai mici de 150 EUR. Pentru comenzi mai mari de 150 EUR, transportul este gratuit.
Pentru SUA și Canada, transportul este de 15 EUR indiferent de valoarea comenzii.
Pentru restul lumii, transportul este 25 EUR, indiferente de valoarea comenzii.
Prin ce curier expediați internațional?
Pe plan internațional vei beneficia de serviciile DHL.
Pot apărea costuri suplimentare?
Împreună cu colaboratorii noștri încercăm să minimizăm costurile de livrare. Costul de transport cuprinde livrarea coletului până la adresa de destinație. Însă, în funcție de țara de destinație, pot să apară diverse alte costuri după cum urmează:
- pentru livrările în Uniunea Europeană nu se percep taxe suplimentare. Toate taxele sunt incluse.
- pentru celelalte țări se pot percepe taxe suplimentare în funcție de sistemul vamal al fiecărei țări în parte. Acestea sunt determinate de autoritățile vamale și sunt plătibile de destinatar în momentul livrării coletului.
Care este termenul de livrare pe plan internațional?
Pentru livrare te rugăm să iei în considerare următorii timpi în funcție de țara de destinație:
- în UE: termenul de livrare este de cele mai multe ori de 3-4 zile lucrătoare, însă acesta se poate extinde până la 6-7 zile lucrătoare
- în celelalte țări: aproximativ 5-10 zile lucrătoare de la data expedierii.
Posibile întârzieri pot sa apară în funcție de diverse situații neprevăzute.
În situația puțin probabilă în care nu vei recepționa coletul în perioadele menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat la comenzi@sofiaman.ro sau la telefon +40758251577.
Te rugăm totuși să consideri că în timpul perioadelor foarte aglomerate (de sărbători sau de în perioadele cu extra reduceri) este posibilă prelungirea acestor timpi.
Pot comanda din străinătate cu plata ramburs?
Nu. Se poate plăti doar cu cardul. La fel și în cazul comenzilor din România cu livrare în orice altă țară, nu vom putea oferi serviciul de plată cu ramburs.