ASISTENT VÂNZĂRI
Căutăm asistent de vânzări la magazinele noastre din Vivo! Cluj și Iulius Mall Timișoara care să ne ajute să vindem cele mai odihnitoare, confortabile și calitative produse pentru clienții noștri.
Prin produsele noastre dorim să transmitem sentimentul de odihnă și confort de care toată lumea are nevoie, pentru că ne dorim să vedem cât mai mulți oameni sănătoși și cu bucuria de a reveni acasă.
Suntem unul dintre cele mai mari branduri de haine de somn și haine de casă din Romania, cu o experiență de peste 26 de ani. Toate produsele sunt realizate în fabrica noastră din Târgu Neamț, însă avem și fabrici partenere care produc sub brandurile noastre. Suntem prezenți atât pe piața din România, dar și în străinătate, atât prin rețeaua de 19 magazine proprii și 300 de parteneri locali, cât și online. Noi suntem primul producator care a introdus în Romania materiale de origine botanică realizate din fag, bambus sau eucalipt care ajută, prin beneficiile lor, la un somn mai odihnitor și la o stare de confort ridicată. Conform datelor oficiale, noi suntem producatorul care vinde cele mai multe pijamale din țară.
Pe postul de Asistent Vânzări vei avea un set de responsabilități pe care este necesar să le realizezi:
- Identifici nevoile clientului și îl consiliezi cât timp este în magazin, cu scopul de a identifica produsele cele mai potrivite, conform proceduri de vânzare;
- Realizezi procedeul de vânzare zilnic conform procedurilor stabilite;
- Te asiguri că toate produsele din ofertă sunt prezente la raft în stoc suficient și în gamă completă de mărimi zilnic, de fiecare dată când se modifică în urma vânzarilor sau retururilor;
- Analizezi stocul de produse și înștiințezi șeful ierarhic superior în vederea efectuării comenzilor necesare în timp util, pentru asigurarea necesarului de marfă;
- Cunoști în integralitate oferta de produse existente în magazin (game de produse, colecții, tipologii de produse, caracteristicile tehnice ale produselor, serii de mărimi, prețuri, game de culori) conform specificatiilor transmise;
- Colectezi feedback zilnic de la clienți și îi transmiți în scris șefului de magazin;
- Respecți regulamentele și mecanismele de vânzare a campaniilor de marketing stabilite;
- Etichetezi și verifici marfa la primirea în magazin;
- Adopți o atitudine serviabilă și un limbaj amabil cu fiecare client;
- Participi la trainingul săptămânal.
În companie avem 4 valori importante după care ne ghidăm. Acestea se reflectă în deciziile noastre, în responsabilități și în felul în care lucrăm în general:
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la calitatea produselor, chiar dacă suntem nevoiți să creștem prețurile;
- Nu suntem dispusi să facem compromisuri la experiența cu clienții, chiar dacă suntem nevoiți să ne asumăm costuri suplimentare;
- Suntem corecți față de toți, fie că discutăm de clienți, furnizori, echipă sau colaboratori, indiferent dacă acest lucru înseamnă să pierdem;
- Nu renuntăm, avem dorința de a face mereu mai bine, căutăm permanent soluții pentru a ne îmbunătăți, chiar dacă suntem nevoiți să alocăm mai mult timp.
Dacă tu consideri că ești persoana potrivită care să ne ajute să vindem cele mai odihnitoare, confortabile și calitative produse, că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre, atunci abia așteptam să ne auzim cu tine.
Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de aplicare. În maximum 48 de ore vei primi răspuns dacă te califici pentru un interviu în care să ne cunoaștem și să vedem dacă suntem cu adevarat potriviți. Și dacă lucrurile merg bine, iar noi putem susține nevoile tale, vom intra într-o perioada de probă de 3 luni.