Întrebări Frecvente

1. Cum pot căuta un anumit produs în magazinul online?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

 

2. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

 

3. Cum pot să schimb sau să returnez un articol cumpărat online?

Aveți la dispozișie maximum de 30 de zile de la primirea comenzii pentru a schimba articolul cu unul de altă mărime sau culoare, sau pentru a solicita rambursarea (articolele trebuie să fie în stare perfectă și să fie etichetate). Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți articolul la următoarea adresă: Magazin Sofiaman. str. Ștefan cel Mare, Nr. 341, Târgu Neamț sau în orice magazin Sofiaman din țară.

 

4. Când îmi voi primi banii înapoi?                                                       

În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepționării produselor, prin virament bancar. Nu acceptăm ca dumneavoastră sa ne expediați coletul cu plata ramburs.

 

5. Produsele primite sunt incorecte sau deteriorate. Cum să procedez?                       

Dacă ati primit un produs cu defecte sau diferit de cel comandat, vă vom rambursa contravaloarea produsului respectiv și costul transportului  imediat ce primim produsul în depozitele noastre și verificăm starea acestuia.

 

6. Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

 

7. Doresc sa obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, va rugam sa ne contactati la adresa de email indicata pe site sau apelând la serviciul Relații cu Clienții. (0758.251.577)

 

8. Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului dumneavostră, vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina  Acces cont.

 

9. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în  secțiunea Contul meu.

 

10. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este necesar sa va creeați un cont de utilizator.

 

11. Pot modifica o comandă lansata?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați prin email sau folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Stadiu comanda.

 

12. Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta secțiunea Istoric comenzi efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comanda.

 

13. Cum să folosesc un cod promoțional/voucher pe site?

În cazul în care aveți un cod promoțional sau un voucher il puteți folosi in momentul cand doriți să plasați comanda - în secțiunea Aplica un  voucher.

 

14. Care sunt tipurile de livrare?

Livrarea se face standard prin UrgentCargus. Mai multe informații despre livrari găsiți în secțiunea Livrări și returnări.

 

15. Cum pot anula comanda?

Puteți anula comanda prin email sau sunând la Serviciul de relații cu clienții.

 

16. Nu găsesc mărimea potrivită la produsul dorit. Cum procedez? 

În cazul în care nu gasiți disponibilă mărimea dumneavoastră, va rugăm, să ne contactați telefonic sau prin email, iar noi, vă vom raspunde în  cel mai scurt timp.

 

17. Produsele Sofiaman se pot livra și în afara României?

Momentan, produsele Sofiaman se livrează doar în România.